Cu ajutorul tehnologiei folosite pentru motoarele de Formula 1, Polini Motori a conceput un nou kit de cilindri care se doreste sa fie un punct de referinta pentru tuningul motoarelor Piaggio 300.
Datorită cilindrului special din oțel cu acoperire Nicasil și inelului „HTR” (High Turbulence Ring) a fost posibilă creșterea alezajului la 77 mm, aducând deplasarea de la 278 cm3 la 294 cm3: o explozie incredibilă de putere pt. motorul scuterului tău.
Setul de cilindri poate fi instalat fără nicio modificare la carter și la capul original.
Detaliu exclusiv pe piața scuterelor este inelul „HTR” care mai presus de îmbunătățirea efectului de squish, permite o suprafață de susținere mai mare a garniturii capului, oferind o mare fiabilitate acestei piese.
Pistonul are o manta mai lata pentru a rezista deplasarii laterale generate de bobina; camera de ardere, prelucrată din partea superioară a pistonului, a fost proiectată pentru a avea cel mai bun raport de compresie, cu linii largi de strângere care se potrivesc cu capul original.
CDI-ul are două curbe specifice diferitelor etape de tuning: prima este adecvată pentru a fi instalată cu Polini Hi-Speed, kit cilindru și toba de eșapament originală; cel de-al doilea cu Polini Hi-Speed, kit cilindru și toba de eșapament Polini.
Cu noul kit, performanța este tangibilă doar de la primele rpm și motorul este puternic la toate rpm.
Setul de cilindri vine cu CDI plug and play iar cablajele trebuie conectate la sistemul original fara nicio modificare.