Anvelopă multifuncțională și de curse de raliu off-road cu tracțiune și versatilitate extreme
Designul și aspectul butoanelor sunt concepute pentru a oferi o tracțiune extremă pe terenurile dificile ale celor mai solicitante raliuri.
Anvelopa din spate se concentrează pe asigurarea tracțiunii și din acest motiv designul benzii de rulare este compus din 3 blocuri mari pe fiecare pas, care asigură tracțiune pe terenuri libere datorită înălțimii lor și spațiului dintre ele.
Peretele vertical al acestei linii de butoane funcționează ca o gheară care pătrunde în pământ și generează tracțiune masivă.
Suprafața largă a blocului oferă o zonă largă de contact care asigură aderență pe teren dur.
Structurile ranforsate reduc apoi efectul de rotație și angajează compusul la temperatură mai scăzută, oferind o tracțiune extremă pe orice teren și condiții, la orice temperatură și la toate vitezele.
Control deplin și direcționalitate
Dispunerea butonului din față este conceput special pentru a oferi stabilitate direcțională atât în linii drepte, cât și în viraj.
Butoanele centrale au o formă compozită care, datorită cantității mari și direcției multiple a marginilor de lucru și a poziției lor pe un aspect triunghiular, oferă tracțiune maximă la frânare și stabilitate atât pe terenuri libere, cât și pe terenuri grele.
Butoanele laterale susțin bicicleta la rândul lor și oferă o traiectorie și direcționalitate precisă atunci când vă înclinați, oferind o siguranță remarcabilă.
Structura KAROO™ Extreme implementează o fibră cu modul înalt de contracție redusă într-o schemă de carcasă cu mai multe straturi care oferă senzație de contact, stabilitate la frânare și moliciune maximă pentru a absorbi forțele în timpul săriturii sau depășirii obstacolelor; este, de asemenea, o structură foarte ușoară pentru a promova stabilitatea la viteză mare și manevrarea agilă.
Structura este dezvoltată în special pentru competiția de off-road extremă în combinație cu tuburi și spumă și pentru a fi utilizată în raliuri cu motociclete grele și puternice, conduse la viteză mare pentru etape lungi, adesea în sezonul cald și pe condițiile de teren în continuă schimbare.
Buton rezistent la rupere și uzură
Formularea compusă a KAROO™ Extreme combină atât cauciucul natural pentru rezistență mecanică, cât și cauciucul sintetic pentru rezistență la uzură și la rupere.
Procentul mare de negru de fum crește rezistența la orice tip de stres, chiar și la temperatură ridicată, tipică cursei din deșert și face ca mânerele să fie rezistente la „ruperea” și uzura prematură.
Atunci când este utilizat pe terenuri dure, compusul previne supraîncălzirea anvelopei, reducând astfel riscul de explozie și bășici în timpul cursei.
Datorită unei mai bune flexibilități generale, structura oferă o rezistență excelentă la perforare și la presiuni scăzute.