Malossi este mândru să ofere noul său ECU Digitronic cu sincronizare variabilă a aprinderii!
În comparație cu ECU original, Malossi a modificat complet hărțile de performanță a timpului de aprindere și a crescut limita de turație la 15.000 RPM.
Noul Digitronic controlează momentul aprinderii și supapa SAS.
Harta performanței momentului de aprindere
Timpul de aprindere este controlat prin efectuarea unei interpolări liniare a unei hărți tridimensionale de performanță, care conține 16 puncte de întrerupere pentru turația motorului și 8 puncte de întrerupere pentru temperatura motorului.
Harta performanței supapelor SAS
Alimentarea cu aer secundar la baza corpului clapetei permite sistemului de management al motorului să compenseze neliniaritatea tipică în sistemele cu carburator.
Supapa SAS (Sursa de aer secundară) este controlată de ECU care realizează o interpolare liniară a unei hărți de performanță, care conține 16 puncte de întrerupere pentru turația motorului și 8 puncte de întrerupere pentru temperatura motorului.
Supapa SAS reduce emisiile și optimizează performanța motorului pentru toate condițiile de funcționare.
Conceput pentru a fi plug & play, cu alte cuvinte compatibil cu senzorii și actuatoarele originale
Calibrările și reglarea fină permit o creștere clară a performanței motorului.
- Reglarea timpului
- Limitator RPM: 15.000 RPM