Noul Dunlop Geomax MX-53 marchează revenirea la adevărata filozofie a anvelopelor intermediare Off Road, cu îmbunătățiri substanțiale în terenul moale, oferind în același timp performanțe excelente pe piste intermediare dure.
BLOC-IN-UN-BLOC
Oferă acțiune mai progresivă în viraje și control suplimentar al glisării.
INTERMEDIAR
Funcționează într-un amestec de sol împachetat și afânat.
GREU
Funcționează în condiții grele ambalate.
TEREN ACCIDENTAT
Oferă aderență și manevrabilitate pentru performanțe off-road
CARACTERISTICI SUPLIMENTARE PNEURI
- Anvelopa din față a fost reproiectată cu un profil mai înalt pentru a oferi o zonă de contact mai mare, oferind o manevrabilitate mai blândă, un unghi de înclinare mai mare și o manevrabilitate mai bună.
- Blocurile anvelopelor din față MX53 sunt cu 1 mm mai înalte și au fost redistribuite pentru a oferi piloților o mai bună senzație de direcție și mai multe margini.
- Un model de potcoavă de blocuri pe anvelopa din față reduce rigiditatea din centrul anvelopei pentru a oferi o mai mare conformitate la rulare. Modelul unic al blocurilor de potcoavă prinde și murdăria pentru a oferi o aderență mai bună la frânare.
- Tehnologia Block-In-A-Block a fost adăugată anvelopei din față a lui MX53 pentru a ajuta la urmărirea liniară și la o direcție îmbunătățită.
- Forma modificată Block-In-A-Block de pe anvelopa din spate permite un plus de flexibilitate în butonul pentru a îmbunătăți aderența, oferind în același timp stabilitate și control al alunecării.
- Anvelopele din față și din spate includ bare de legătură între butoanele selectate pentru a reduce flexiunea la baza butoanelor, îmbunătățind durabilitatea.
- Designul Advanced Apex de la Dunlop îmbunătățește absorbția șocurilor prin difuzarea șocului printr-un vârf mai înalt și mai subțire în interiorul peretelui lateral.
- Compuși noi de pe anvelopa față și spate sporesc durabilitatea și longevitatea.