Anvelope de competiție NHS pentru curse profesionale de supermoto
Anvelopă din linia Racetec™ specializată pentru supermoto. Compuși și profil avansat de curse pentru cea mai eficientă călătorie dreaptă și laterală
Compuși frontali
Compușii RACETEC™ SM sunt diferențiați între anvelopele față și cele din spate.
Partea frontală este compusă 100% din siliciu, cu o porozitate redusă, capabilă să asigure o încălzire rapidă și proprietăți de autocurățare atunci când circulați în porțiunea off-road a pistei.
RACETEC™ SM poate fi folosit și fără dispozitive de încălzire a anvelopelor.
Alegerea compusului pentru anvelopa față RACETEC™ SM ar trebui să se bazeze pe coeficientul de frecare a asfaltului (severitate/frecare mare și severitate/frecare scăzută, în funcție de circuit sau cursa rutieră) și de temperatura asfaltului (pragul fiind de aproximativ 25°/30° grade).
Compuși din spate
Compușii RACETEC™ SM sunt diferențiați între anvelopele față și cele din spate.
Compușii din spate au o stabilitate termică îmbunătățită pentru a ține sub control efectul de supraîncălzire declanșat de deplasarea în zona umerilor.
RACETEC™ SM poate fi folosit și fără dispozitive de încălzire a anvelopelor.
Alegerea compusului pentru anvelopa spate RACETEC™ SM ar trebui să se bazeze pe coeficientul de frecare a asfaltului (severitate mare/frecare și severitate/frecare scăzută, în funcție de circuit sau cursa rutieră) și de temperatura asfaltului (cu pragul fiind în jur de 25°/30° grade).
Manevrare neutră și precizie a traiectoriei
RACETEC™ SM este singura anvelopă de supermoto care adoptă centură radială de oțel de 0° atât pe anvelopele din față, cât și din spate, cuplată cu o carcasă ușoară pentru a facilita manevrarea și menținerea traiectoriei.
Rezultatul este o anvelopă stabilă care distribuie forțele uniform pe suprafața de contact.
Fronturile RACETEC™ SM au un diametru central mare care duce la o zonă largă de contact care permite o frânare mai eficientă și posibilitatea de a menține frânarea în viraje. Secțiunea laterală groasă oferă proprietăți de amortizare îmbunătățite pentru secțiunile off-road și previne vibrațiile pe secțiunile de drum.
Profilul din spate este obținut prin tehnologia de contur cu raze multiple, care oferă comportamente diferite la diferite unghiuri de înclinare. Coroana și umerii au o rază mai ascuțită pentru o manevrare mai rapidă și precisă (coroană) și o stabilitate mai mare în viraje (umăr).
Deriva previzibilă
RACETEC™ SM permite o derapare previzibilă în spate, asigurând ușurință de control în fiecare fază de viraj.
Conceptul de drift previzibil derivă din tehnica virajelor supermoto, care poate fi explicată după cum urmează:
- La viraj, la frânare și la coborârea vitezei, întreaga greutate este transferată pe puntea față. În timp ce anvelopa față îmbunătățește eficiența frânării și precizia traiectoriei. Datorită profilului lat și curelei de oțel de 0°, spatele este aproape complet descărcat, iar porțiunea centrală ascuțită a profilului permite călărețului să declanșeze deriva din spate.
- La mijlocul curbei, în timpul înclinării și cu accelerația echilibrată, greutatea motocicletei este împărțită în mod egal pe ambele anvelope. În acest context, combinația dintre profilul larg din spate cu compusul specific permite călărețului să controleze faza de drift.
- La final, cu accelerația maximă, sarcina este transferată în întregime către anvelopa din spate, unde structura flancului se deformează pentru a întinde zona de contact la valoarea maximă de proiectare, punând capăt fazei de deriva și asigurând aderență și tracțiune maxime.