Dezvoltat pentru a câștiga curse rutiere, RACETEC™ RR oferă performanță maximă
Aderenta in toate conditiile
Traseele de curse rutiere au condiții multiple și variabile, iar specificațiile compusului RACETEC™ RR au fost dezvoltate pentru a face față tuturor acestora.
Rețetele compuse ale RACETEC™ RR îmbină o selecție de polimeri și rășini cu diferite grade de negru de fum pentru a maximiza histerezisul - chiar și pe suprafețe alunecoase.
Fronturile RACETEC™ RR se conformează micro-granularității asfaltului, oferind mai multă aderență și rezistență la uzură, pentru a rezista mai mult pe asfalt dur; amestecul de polimeri prezintă, de asemenea, o flexibilitate ridicată la temperaturi mai scăzute.
Datorită versatilității distinctive RACETEC™ RR de utilizare pe o gamă largă de asfalturi și temperaturi, alegerea compusului anvelopei din față ar trebui făcută în primul rând pe preferințele pilotului între stabilitate și precizie mai mare la intrarea în viraj (versiunea K2), mai degrabă decât predictibilitate și „aderență pe margine”. ” sentiment (versiunea K1).
În ceea ce privește anvelopa spate, alegerea versiunii se bazează pe coeficientul de frecare a asfaltului (severitate/frecare mare și severitate/frecare scăzută, în funcție de circuit sau cursa rutieră) și de temperatura asfaltului (cu pragul fiind în jur de 25°/30° grade).
Capacul cu două compuși și schema de bază a spatelor RACETEC™ RR prezintă o bandă centrală foarte conductivă, care susține compusul pentru umeri de dedesubt și îl încălzește în timpul liniilor lungi prin redistribuirea căldurii generate către umeri, menținându-i la temperatura operațională și asigurarea aderenței la intrarea în lean.
Precizie și stabilitate la viteză mare
RACETEC™ RR are o structură compozită, diferențiată între coroana și părțile laterale ale carcasei pentru a reacționa corespunzător la diferite circumstanțe.
Stabilitatea este esențială în cursele rutiere atunci când rulați pe linii drepte lungi la viteză maximă (din cauza interferențelor aerodinamice) și când bicicleta trece peste capacele de scurgere, reparați petice sau sărituri.
În ambele cazuri, stabilitatea se poate pierde temporar în revenire după ridicarea rapidă a bicicletei și coborârea înapoi pe asfalt, comprimând atât anvelopele, cât și amortizoarele.
Structura coroanei este realizată cu o fibră specială din raion. Acesta se caracterizează printr-o rată ridicată de densitate liniară și rigiditate și este capabil să-și mențină forma sub o presiune mare și o solicitare ridicată. Fibra ajută în plus la atenuarea cursei de retragere, care absoarbe șocul distribuindu-l prin întreaga carcasă și atenuează recul în timp ce revine la forma inițială.
Structura laterală este proiectată să fie rigidă, cu un raport de deformare scăzut, astfel încât să susțină întreaga arhitectură în condiții de stres și să garanteze precizia traiectoriei atât pe înclinare lungă, rapidă, cât și completă.
Durata și consistența performanței
Sesiunile de curse rutiere pot dura până la 240 km. (150 mile), care este de peste trei ori o cursă medie pe pistă; durabilitatea, integritatea și consistența performanței sunt cheile pentru câștig.
Toți compușii din gama RACETEC™ RR prezintă o rezistență ridicată la abraziune datorită unei dispersii omogene a componentelor în matricea polimerică obținută prin procesul nostru exclusiv și patentat de amestecare continuă.
Dispunerea canelurii benzii de rulare minimizează uzura și, de asemenea, perturbă forțele care sifonează compusul, cunoscute sub numele de undele de uzură ale lui Schallamach.
Unghiul perturbator al canelurilor RACETEC™ RR este rezultatul analizelor avansate bazate pe activitatea de curse rutiere.